петак, 15. фебруар 2013.

ZORAN T. POPOVIĆ: KONTAKT SA PRIRODOM



Svi se prave blesavi, jedino sam ja originalan!

Zena me je uhvatila s komsinicom, u trenutku kad sam ja bio na vrhuncu
razvijanja dobrosusedskih odnosa, i na taj nacin jos jednom pokazala da nema
smisla za politiku.

Ja nisam od onih koji misle da sve znaju, ali ne mogu drugima da zabranim
da tako misle o meni.

Imao je uvek ispravan stav, ali zato nikada nije bio uspravan.

I infarkt vam je od srca!

Oni koji svoju buducnost ne vide u Srbiji, imaju dobar pogled na svet.

Mladi ljudi nam odlaze u svet iz ocaja, ali se mora reci da njih niko nije
oterao. To je bio njihov izbor!

Ne znam da li zaposljavanje njegove nove sekretarice ima politicku pozadinu,
ali znam da ima dobro dupe!

Narod ide go i bos, da bi ostvario sto neposredniji kontakt sa prirodom.

Sto svakim danom sve vise gledam u pasulj, sve manje vidim buducnost.

Нема коментара:

Постави коментар