петак, 27. јануар 2017.

MILAN R. SIMIĆ: VOLEO BIH MAJKO MILA DA SVE OVO SAMO SNEVAM



iz filma "Ko to tamo peva" S.Šijana
I narod bi, sine! (Vidi: „Ko to tamo peva“)

Istorija se ponavlja. U svakom ratu imamo više dezertera nego u prethodnom!

Nevino osuđene nećemo pomilovati. Rizični su, mogu da ponove zločin!

Srbi su prognani iz Hrvatske, Bosne, sa Kosovo, ne tretiraju se bogznakako ni u Sloveniji, Crnoj Gori i Makedoniji. Ostalo je još samo da budu prognani i iz Srbije.

Muči me nesanica. Tako mi i treba kada umesto ovaca brojim nevine žrtve!

Bio sam sinoć na tajnoj večeri. U braku smo i ona i ja.

Naša miroljubiva politika sve je naglašenija. Naručili smo avione, helikoptere, tenkove.

Mislim, dakle ja ovom ne mogu da aplaudiram!

Nismo džabe krečili. Ugradili smo se!

Vlast je zarazna. Zato je izolovana od naroda.

Meni ste našli da nudite mito! Bogu hvala da ste naišli na pravog!

Sramota me je da kupujem žutu štampu. Uvek zamolim nekog od prolaznika.

Нема коментара:

Постави коментар