четвртак, 26. новембар 2020.

NINUS NESTOROVIĆ: VEZANOST

 

Bolje je biti emotivno vezan za majku, nego za diktatora.


Imaš mnogo veće šanse da se jednog dana osamostališ...

 

Moja deca su živi dokaz Darvinove teorije.

Vode poreklo od majmuna.

 

Svaka čast građevinskoj mafiji!

Sve ostale mafije po našim gradovima lome i ruše, samo ona grade.

 

Samo su proroci kod nas lažni.

Budale koje im veruju su uvek prave.

 

Nije problem u tome što se vlast u Srbiji već dugo pravi da je pametna, a narod da je glup,

nego što iz dana u dan i jednima i drugima to sve lošije ide...


(Slika: Modiljani, Self portret) 

2 коментара:

  1. Život je misterija s mnogo pitanja na koja treba odgovora. S kakvim se nevoljama suočavate na zemlji?
    Jesu li suprug ili supruga napustili vaš život bez ikakvog dobrog objašnjenja zbog čega ste zbunjeni i želite da se vrate u vaš život? Doktor Ajayi pravi je čovjek za taj posao, snažan je bacač uroka koji su blagoslovili njegovi preci i koji su ga bogovi prihvatili kao svoj usnik na zemlji, dr. Ajayi mi pomaže da spasim svoj slomljeni dom tako što će mi vratiti svog supruga svojom snažnom čarolijom . Ja i moj suprug bili smo razdvojeni 9 mjeseci bez komunikacije, no vrakom koji je bacio dr. Ajayi vratio se i opet smo jedna sretna obitelj. Obratite se dr. Ajayiju, bacaču čarolija, ako se suočavate s bilo kakvim životnim problemima i trebate brzo rješenje. Viber ili Whatsapp: +2347084887094 ili e-pošta: drajayi1990@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  2. ZELIM OVIM PUTEM DA SE ZAHVALIM IMALA SAM BRAK I DETINSTVO JAKO LOSE SVE DOK NISAM REKLA KUMI STA SE DESAV KOD NAS MADA JE ONA I VIDELA TO BILO JE KATASTROFA OD ZIVOTA PAKAO ZENU SMO POZVALI KUMA I JA I ONA MI PUNO MOGLA RESILA MI SVE SADA SMO SRECNI I ZADOVOLJNI..EVO BROJA+381611047085

    ОдговориИзбриши