недеља, 14. август 2011.

SAVREMENA SRPSKA AFORISTIKA


ZORAN T. POPOVIĆ

KAKO PREPOZNATI SKRIBOMANA


Sa zadovoljstvom je prihvatio da bude na čelu mafije.
Kumstvo se ne odbija.

Kriminalci se više ne osećaju bezbedno u Srbiji, tako da policija često mora da im pruža zaštitu.

Meč je proglašen za utakmicu velikog rizika,  jer preti opasnost da nas oni razbiju.

Oni koji tvrde da u Srbiji nema gladnih – jedu govna.

Od političara koji imaju vizije budućnosti, narod počinje da halucinira.

Kriza je stari srpski brend, koji sad svojata ceo svet.

Usavršio sam tehniku vođenja ljubavi do te mere, da mi žene više uopšte nisu potrebne.

Zašto da joj ne kažem da je volim? Ljubav je samo riječ i ništa više...

Neka bude kako mama kaže – odlučio je Edip.

U sudnici su optuženom skinuli lisice, da bi se branio sa slobode.

Zakasnio sam na posao, jer sam izgubio bitku s vremenom.

Grci su rekli NE štednji. Uzeli su nam reč iz  usta.

Pokvareniji je onaj što daje mito. Uvek hoće da vas zakine za neki evro.

Kako prepoznati skribomana je radni naslov mog novog romana koji ću napisati za vikend.

Vlast zavodi demokratiju a ona se kao nešto femka.

Prestao sam da idem kod mog psihijatra kad sam video koje sve budale dolaze kod njega.


Нема коментара:

Постави коментар