недеља, 16. септембар 2012.

ZORAN T. POPOVIĆ: PUNIJE DEVOJKE

Zivecemo mi kao u raju. To je nas pakleni plan.

Dao sam starom, izgladnelom prosjaku poslednju crkavicu iz dzepa. Uvek sam
voleo da pomazem sirotinju.

Ja volim punije devojke. Udobne su!

On je u svemu najgori, jer nikad nije patio od prosecnosti.

Dosla neka teska vremena za Srbiju. Imamo bolje fudbalere, nego kosarkase.

Toliko sam postao pametan, da sve cesce ni sam sebe ne razumem.

Moja zena ima nedefinisan status. Stalno preti da ce da me napusti, a
nikad da ode.

Nase zdravstvo je preventivno i efikasno. Mi lecimo i pokojnike.

Nije sve tako crno. Mnogi su na belom.

Lud se ponekad i izleci, ali glup nikada.

Srbi imaju toliko mnogo neprijatelja, da im na broju zavide i mnogo veci
narodi.

Casni sude, ne osecam se krivim. Aforizme je pisalo moje drugo ja.

Gej parada je bila prilicno neorganizovana. Nije se znalo ko koga jebe.

Vlast nema carobni stapic, pa cesto mora da poseze za pendrekom.

Za srecu je potrebno dvoje. Moj ego i ja!

Bas danas kad nemam sta da jedem, moj komsija je nasao da mi broji
zalogaje.

Нема коментара:

Постави коментар