четвртак, 21. март 2024.

MILAN TODOROV: SVETSKI DAN POEZIJE

 

 

Ustao sam i pošao ka

Postolju sa mikrofonom

Usput sam se sapleo

I skoro pao na voditelja

Programa

Oko mene bila su čuvena

Pesnička imena

Bili su većinom stari i umorni

Ali bili su autentični

I najzad dobronamerni

Izvadio sam telefon iz džepa

Rekao sam da ću čitati

Telefonske pesme

I počeo sam

U trećem stihu pojavila se rečenica
Kurton na stepeništu
Prvi red se malo zanjihao

Ali i dalje su bili dobro društvo

Na platou

Onda je naišao debeli klošar

Osvrnuo se levo desno

I dok sam čitao pesmu

O izostanku velikog vremena

Zabio se u kontejner

Iz njega je

Između stihova o sreći

I dobu velikih gubitaka

Virila mesnata poluobnažena

Guzica

Kad je stigao aplauz

On je već otišao.


 

 

 

 

 

 

Нема коментара:

Постави коментар