понедељак, 25. март 2024.

OVAKO SE PIŠE POEZIJA

 

Време када сам опљачкан у Њујорку

И. Вејд

Рекао сам људима да су ме таблете за путничке болести

учиниле глупим. Ушао сам у ЈФК са црвеним

кофером и нико да ме поздрави.

Пришао ми је човек , обучен у црно. Нашао сам

се на паркингу поред скупог комбија,

а он је држао мој пртљаг. Улази,

рекао је. У мојој глави није било ниједне мисли

. Нашао сам се у његовом комбију; одмах потом закључао

врата; натерао

ме да искључим телефон док смо ишли испод

моста. Разговарали смо о Нијагариним водопадима.

Одабрао је најуже путеве у граду,

игла прави шалу са Менхетна.

Када се зауставио испред

станице Гранд Централ, рекао је – не излази, има

лоших људи около. Натерао ме да откопчам

свој кофер, књиге и грудњаке који су се прелили преко

седишта, и да му дам сав свој новац. Онда

ми је помогао да изађем из комбија као да сам принцеза

; држао је моје торбе као вазал и

љубио ме у образ. Улази, чујем кад год

ме мушкарац гурне предалеко; Уђи у мој велики

црни ауто. Понекад у сновима седим

поред њега на кожи; Не

треба ми наређивати и заједно се возимо

мелодичном брзином преко Ист Ривера.

 

(Победничка песма на америчком  националном такмичењу 2024)

Нема коментара:

Постави коментар