среда, 6. март 2024.

MILAN TODOROV: VINO

 

 

U tržnom centru

Sredovečni muškarac i bleda žena

Prepiru se glasno

Ona je uzela neki keks

U drečavoj vrećici

A on ga je vratio u raf

Rekavši da nije na akciji

Žena je rekla

Hajde da se kladimo da jeste

Hajde

Otišao sam dalje

Nizvodno

Ka vinima

Prevukao prstom po bocama

Bile su lako naprašene

Kao u arhivi

Nisu bile na akciji

Niko ih nije kupovao

Pomislio sam da bi trebalo

Da kupim bar jednu butelju

Za sreću

Ali sam odustao

Imao sam dosta sopstvenog

Zatim sam se ipak vratio

U odeljak sa vinima

I uzeo prvu etiketu na koju sam naišao

Neka žena

Plava sa dobrim očima

Koja je bila tu

Nasmešila se

Saučesnički

Kao u maloj večernjoj igri

Zainteresovanosti

Bez jasnog plana

U malom odsečku vremena

I mislim da smo se očešali
Jedno o drugo

Slučajno

Nespretno pred svim

Tim prelivima hedonizma

Noćne zveri

Koje nosimo svako veče

Kućama

Kao slapove

Talase koji udaraju o

Obalu

O naš lik

Zatvoren u svojoj

Spoljašnjoj slikovitosti

U svojoj čvrstoj odbrani

Bez  naknadnog tumačenja.

 

Нема коментара:

Постави коментар