понедељак, 3. фебруар 2014.

NINUS NESTOROVIĆ: VOLETI I DRUGE STVARI

Za dinare možeš da kupiš sve u Srbiji, sem obraza.Njega prodajemo samo za evre!

Izmerio sam veličinu polnog organa i koeficijent inteligencije.
Tek sada vidim koliki sam ja intelektualac!

Čim legalizujemo gej brakove, mnogim majkama će laknuti.Konačno će moći da udaju sina!

Sirotinja najviše voli svoju otadžbinu.Da ima para, volela bi ona i druge stvari...

Nije tačno da je to bio genocid.Niko živ to ne može da potvrdi!

Novine služe za potpalu.Kasnije kuće gore i same...

Život je lavirint u kojem svi putevi vode na groblje.Izgleda da naša vlast zna najkraći put!

U Hag treba poslati sve Srbe.I, eto nas u Evropi!

To je moderna evropska država. Uvedeni su demokratija i sloboda štampe, a uskoro se očekuje da će ukinuti i ropstvo...

Nekada smo tata i ja zajedno krali po radnjama.Sada sam počeo sam da se izdržavam.

Нема коментара:

Постави коментар