уторак, 8. новембар 2016.

MILAN TODOROV: LIŠĆE OPALO

Kod nas nema praznih priča. Kod nas su sve priče pune laži.

Čikago je najveći srpski grad posle Beograda. Jedino je u njemu više gangstera nego u Beogradu.

Ko bude novi stanar Bele kuće, ima da se nakreči.

Ja nemam ciljnu grupu. Meni su svi ljudi isti, reče snajperista.

Amerikanci su najbolji eksperti za otkrivanje masovnih grobnica. Oni ih kopaju još pre zločina.

Nezadovoljstvo intelektualne javnosti je potrebno svesti na razumnu meru. Razum je ono što ti ljudi jedino prihvataju.

Pritisak mi se stabilizovao. Posle iznenadnog pada, opet je visok.

Ja sam dobar, loš, zao... Već iz ovoga se može zaključiti da napredujem.

Običan građanin se u Srbiji može osećati bezbedno, dok ga ne uhvate da krade paštete u megamarketu.

Mi uvek kažemo: Sram nas bilo. Kolektivna krivica manje boli.


Нема коментара:

Постави коментар