Odbijam, branim se pred njim, da živim u ovom ogromnom
gradu, jer postoje i druga mesta gde nije sve neljudsko, sumanuto i određeno
parama. On zna za moju opsednutost prirodom, na primer, zna da volim bagrem. Iz
njemu znanih razloga, Milan govori o stvarima iz svojih snova: muzici, stripu,
a kazivanje naziva, uzgred, naklapanjem. I dok ispijam drugi espresso,
pokušavam da uhvatim stvarni smisao svoga i njegovog govorenja. On govori o
lepom iskustvu, stripovima, o HEVY METAL MAGAZINU, o fenomenalnim formulama, na
koji su način oni delali, uređivali taj jebeni časopis. Onda govori o
izdavaštvu, reklamama, ispranim stvarima, mutno i apstraktno, pada mu na pamet
kako ovo i mene treba da zanima, da odredim da li da se bavim nečim ovim.
Kod njega postoji stalna sumnja u poredak stvari, preispituje ko je on, gde pripada. Proveo je
godine u borbi da uhvati pravila manipulisanja, da i sam može mutnim stvarima
da se bavi, i da predaje na univerzitetu. Oduševljen je da je redakcija HEVY
METALA, u svoje vreme, našla onu magičnu formulu, koja je predstavljala
ulaznicu za muziku sa dna. Onda govori kako su oni preteča svega BRANDER. A
njihov postupak sastojao se u jednostavnom biranju najboljih, najljigavijih, od
Gigera, Estebana Marotoa do Terenca Lidlla. A sve je na temelju poetskih linija
od Miltona do Ursule Le Guin, od William S. Burroughs-a do Stephen King-a. Ovo
je, naglašava, najplodnija žila, a nije govorio ranije ovako o ovome.

Нема коментара:
Постави коментар