недеља, 29. септембар 2024.

MILAN TODOROV: ODBEGLA ŽENA I KURVA

 


Kiša je prestala

ne znam da li je važno ženi

koja sedi u holu velikog

šoping mola

i spava na žutoj stolici

skutrena kao odbačena

krpena lutka.

Ništa ne znam o ženama

koje beže od muževa.

Vazduh će noćas svakako

da bude bolji.

Možda ću čak spavati.

Nedelja mi je loše počela.

Prijatelj me je izneverio.

Ni prvi ni poslednji.

Prijatelji može biti samo

za to i služe.

Sedeo sam neko vreme

u žutoj stolici

naspram žene koja spava

sklupčana oko dva bućura

svoje jedine imovine.

Ne znam zapravo od čega je pobegla.

Ne znam ni od čega ja bežim.

Želim da ne mislim o onom

što je s nama.

O prijatelju koji je kurva.

Ili je samo pogrešno procenio

pruženu ruku.

Odjednom shvatim da sam

i ja zaspao na žutoj stolici

u nepoznatom holu.

Trgnem se i stresem.

Žena odbegla od kuće

me gleda mutno ipak

u njenom pogledu vidim

razumevanje.

Ne želim to.

Ustajem.

Sutra će biti lep dan.





Нема коментара:

Постави коментар