четвртак, 26. септембар 2024.

MILAN TODOROV: SAM

 



Zapazio sam tipa u holu

velikog tržnog centra.

Uvek je u rukama imao istu knjigu

koju je pažljivo čitao.

Nisam mogao da znam do koje stranice

je došao.

Samo je tako sedeo listao knjigu

i nije nikog gledao.

Nije se moglo videti

šta čita.

Uglavnom čitao je satima

danima i mesecima.

Ponekad bi izvadio iz džepa

mali tranzistor

sa slušalicama

i čitao uz muziku.

Kako je mguće čitati istu

knjigu ceo život

pitao sam se ponekad

da bih najzad priznao

da i ja pišem jednu istu

knjigu ceo život.

Jedne večeri sam se osmelio

pitao sam ga kako je moguće

da čita jednu te istu knjigu

nedeljama.

Spavao sam sa mnogo žena

rekao je.

Sad ne želim čak ni mnogo knjiga.

Ne, nije to osveta.

Ne možeš zahtevati ljubav od množine.

Na kraju si uvek ostavljen sa jednom.









Нема коментара:

Постави коментар