петак, 11. октобар 2024.

MILAN TODOROV: BOJE ŽENA

 


Grad je prepun lažnih plavuša

koje izgledaju lepše od svoje laži.

Sve imaju ravne kose

uskI struk

i uzdignute grudi

kao mostobrane.

Pred dolazak zime

uvlače se u svoje uzdignute

kragne

ispod kojih nema ničega

sano goli pupak

i duge široke farmerice.

Misle da ih čeka nešto

veliko i tajanstveno.

Pojavljuju se kao magija

u koju ni same ne veruju

da bi vrlo brzo nestale

ili bile zanmenjene novim

istim plavušama.

Na sistematskom pregledu

doktor mi je rekao da ne razlikujem

nijanse boja.
Kako ste primljeni u vojsku

pitao me je.

Pitanje je bilo prilično glupo.

Zar se ne može poginuti kao blagi

daltonist

Tako mi je izgledalo tada

pre samo dve godine.

Od tada sam svakako

izgubio iz vida mnoge

nijanse okasnelih jesenjih požuda.

Ipak možda progledam

kao slepac posle izlaska iz crkve

a možda ostanem slep

za onu što me traži

u svom

slepilu.

Нема коментара:

Постави коментар