уторак, 15. октобар 2024.

MILAN TODOROV: CIPELE ZA DUGO HODANJE

 




Kupio sam na neviđeno

kao što sve češće radim

nove cipele od lepe kože.

Stigle su poštom

kao razglednica.

Probao sam ih.

Odlične su

Mogao bih igrati menuet

u njima.

Ali ja ne znam da igram

tu staru igru

i ne želim.

Odneću ih kod obućara

i tražiti da mi zakuje sjajne

metalne blokeje

na peti i vrhovima prstiju

ukoliko to još neko radi.

Volim zvuk hodanja

dugok hodanja

zvuk dodira zemlje

osećaj čvrstog oslonca.

Meki hod

to je kao prikradanje iza leđa

kao nečasno vreme.

Odbacujmo tihe dane

sasvim su beskorisni

kao taj Klub novosadskih

književnih amatera

u kome ima mesta za sedenje

i stojanje po strani.

I lepo to vidim dok hodam

pitajući se dokle mogu izdržati

nikom zanimljivi.

Zato pođi sa mnom.

Nemaš šta da izgubiš

što već nismo i ti i ja

izgubili.








Нема коментара:

Постави коментар