четвртак, 23. јун 2016.

RATKO DANGUBIĆ: SVET KOJI POZNAJEM





Trebalo bi da nam je drago kada vidimo koliki je odliv mozgova. Bar nismo toliku decu uzalud školovali.

Od nas mnogo očekuju i na zapadu i na istoku, a mi se razleteli na sve četiri strane.

Trebalo bi na vreme da počenemo sa pripremama za izlazak iz EU. Jeftinije je nego da se pravimo Englezi.

Ja živim kako želim, a moje su želje uvek veće od mogućnosti.

Nama je ideal da ostanemo neutralna zemlja, koja nije potrebna ni sebi ni drugima.

Ovde je premnogo stranih plaćenika. Ova država ne može sve da ih izdržava.

I odliv mozgova je danak u krvi.

Morao je da se dogodi građanski rat pa da svet vidi da mi nismo seljačka zemlja.

Kad je trebalo da se krade mi smo krali, kada je trebalo da se laže mi smo lagali, kada je trebalo da se ubija mi smo ubijali. I sada se neko pita šta nam je to trebalo.

Ja ne mogu da se odvojim od TV aparata, jer onda bih morao da uronim u svet koji ne poznajem.


U Srbiji je sve moguće, jer bez toga ne bi bila moguća Srbija.

Нема коментара:

Постави коментар