среда, 3. август 2016.

MILAN TODOROV: KRIZA IDENTITETA


Srbija ima sve uslove da bude Švajcarska na Balkanu. Bušni smo kao sir.

Mi smo junački narod. To je nama na nervnoj bazi.

Da bi se dvoje potukli, potrebno je troje.

Zaraženi smo demokratijom. Ali  preležaćemo mi to.

Ranije sam verovao da sam Napoleon. Ali od kako su me izlečili imam krizu identiteta.

Baš me briga za krizu identiteta. Ja nisam sav svoj.

Nema potrebe da se nameštaju izbori. Oni na vlasti su se namestili tako da ih uvek dobijaju.

Vaš tekst protiv cenzure će biti objavljen ukoliko ga aministrator našeg portala odobri.

Nismo pustili duh iz boce. To su uradili Hrvati. Mi duh puštamo iz flaše.

Negujemo dobrosusedske odnose čak i sa najudaljenijim zemljama, tako da zemlje u okruženju moraju malo da se strpe.

Govorio je kao pristalica vlasti i svaka mu se pozlatila.

Mi tapkamo u mestu. Ne makao se s ovog mesta ako lažem.





Нема коментара:

Постави коментар