субота, 1. октобар 2016.

VLADIMIR DRAMIĆANIN: PRSTENAC

Ovde je jedino razumno rešenje da skreneš s uma.

Nisam zadovoljan reformama u zdravstvu.Još me niko nije pozvao ni da pita kako sam.

Zvuči zarazno, ali zdravlje na usta ulazi!

Ne upadaj mi u reč. Jel vidiš da jedem!



Potpuno razumem dvolične.Kako da pođu od sebe?

Do tridesete godine nisam znao ni šraf da zavrnem,a sada već mogu bez ičije
pomoći da zamenim sijalicu.

Znao sam da ne znam da letim,ali tek kad su me gurnuli u provaliju, video sam da tu nije kraj mom neznanju.
                                                                          
Bili smo odsutni u nekim važnim istorijskim trenucima. Recimo, kad je Bog delio pamet.

Ne mogu da vam otkrijem koji mi je moj. To je povreljiva informacija.

Šta ti je ekspert za odnose sa javnošću. Nije ni zinuo a već je slagao.
            
Turci se prema nama nisu ophodili kao prema životinjama. Jer da jesu, nabijali bi nas na ražanj a ne na kolac.

Bezbednosna situacija za Srbe na Kosovu se popravlja. Sad niko ne sme da ih dira, mogu sami da se ubiju!

Naši preci se prevrću u grobu, što je još jedan dokaz da se život vraća na ove prostore.

Društvo mrtvih pesnika? To su za mene neopevane budale.

Zombi se najlakše uklopi u društvo koje se raspada.

Ne zamerajte se kanibalima. Kad se oni na nekog naljute, odmah ga uzmu na zub.

Oralni seks je omogućio muškarcima da ženama na civilizovan način pljunu u lice.

Gledano iz ugla moje profesorke srpskog jezika, razlika između prstena i prstenca leži u priloškoj odredbi za mesto.


Нема коментара:

Постави коментар