уторак, 10. март 2020.

NINUS NESTOROVIĆ: POVEZANOST





pinterest.com
Ako se nečija smrt računa od trenutka kad mozak prestane da mu radi,
onda smo mi već odavno mrtvi.

Satiričari su kao svici. Oni svetle samo u mraku.

Groblja puna, zatvori puni, ludnice pune...
Samo su nam glave, sela i gradovi ostali prazni.

Potera za glasačima u Srbiji svaki put daje bolje rezultate, nego potera za kriminalcima.
Uvek ih više uhvate.

Neke naše bolnice, za razliku od srednjovekovnih manastira, još uvek nisu pod zaštitom Uneska,
iako izgledaju starije od njih...

Kad je seks u pitanju, druge žene muževima bar nadu daju. Meni moja ni toliko.

Ja bih pre sudio poštenima, što je kod nas ovako kako je, nego lopovima. Pošteni su više krivi.

U banku je bolje poneti pištolj, nego karticu. Sa njim možeš više para da podigneš.

Do sada je u Srbiji otkrivena povezanost: vlasti s lopovima, lopova s policijom, policije s navijačima, navijača s dilerima droge, dilera droge s prostitutkama, prostitutki s vlašću... Samo povezanost naroda s mozgom još uvek nije...

Moji aforizmi su odlično skrojeni. Svakoj vlasti lepo stoje.

Nismo pušteni s lanca. Mi se samo tako ponašamo.

U ljubavi zavođenje dugo traje, a seks kratko. U politici je potpuno obrnuto.








Нема коментара:

Постави коментар