четвртак, 25. јул 2013.

MILAN TODOROV: INSPIRACIJA

Izvesno vreme osumnjičeni je bio kriv zato što je živ. Posle nije bio kriv.

Uho, grlo, nož...Šefe, identifikovali smo i poslednjeg svedoka!

Policija je identifikovala nosioce kriminala. Ko laže taj i krade, a ko krade taj ubija.

Ne mogu da ostavim cigarete. Čim ih negde ostavim, neko ih ukrade.

Optužnica je toliko teška da tužilaštvo nije u stanju da je podigne.

Po zlojutru se dan poznaje.

Veronauka je obavezan predmet samo u partijskim školama.

Knjiga je spala na dva slova, jer nije vreme za priču.

Posle upotrebe pendreka policajac mora da sastavlja izveštaj. Najbolje se piše dok je inspiracija sveža.

Svaki put kad upotrebi pendrek policajac mora da piše obrazloženje. Ne prođe dan bez retka!

Možda sam ja i glasao za vas, ali iza paravana.

Između žrtvi i dželata nema nikakvog kontakta. Samo televizor.

Piši propalo. Ovde ionako niko ništa ne čita.

Nikad kod nas nije bilo veće slobode govora. I razgovora.

Optuženi ima pravo na telefonski poziv. Policiju baš zanima koga će da cimne.

Ako prizna, nevinom se pola oprašta na ime saradnje sa organima.

Otkud meni ovoliko godina? Pravo da vam kažem, ja sam jako rano počeo da živim... 

Нема коментара:

Постави коментар