понедељак, 8. септембар 2014.

RATKO DANGUBIĆ: KADA LOLE IZMISLE PAROLE

Čamci za spasavanje su potonuli zajedno sa brodom. Bili su nerazdvojni.

Svako može da osvoji medalju za Srbiju, ali jedan je predsednik koji treba to da čestita.

Svi ti koji su dugo jednom nogom u grobu treba da dobro razmisle kako bez potrebe zauzimaju mesto nekome ko bi tu morao da se nađu sa obe noge.

Nama je suđeno da izgubimo svaki rat u miru, jer mi u miru ne umemo da ginemo kao ljudi.

Nama ne trebaju ovakvi minstri finansija. Pa mi i bez njih znamo da nemamo para.

Ovde je odzvonilo i državi i crkvi. Sada obe mogu da uzmu konopce i da ih upotrebe za druge potrebe.

Mnogi delovi naše teritorije su neobeleženi, jer su tamo minska polja.

Pisci moraju da shvate da aforizam treba da bude kratak. I moraju da se trude da neke stvari i prećute.

I ja bi voleo da me pogleda Bog. I ne mora on ni da ide dalje od toga.

 Brine me jedna stvar: ne mogu da se setim da li su Sodoma i Gomora bili na vodi.

Granice naše zemlje ne samo da su nepromenjive nego ih nigde i nema.

Penzija mi jeste i nije mala. Mogu da vam kažem nešto određenije ako preživim do prvog.

Ova zemlja nastavlja i dalje da propada. I nije tome uzrok slobodan pad.

Ne mogu više da trpim i ćutim. Moram da napravim promenu: da ćutim i trpim.

Ministar ima specifičan sukob interesa. Ne može da se odrekne ni ljubavnice ni supruge.

Ovaj narod luta od nemila do nedraga. I sve su to oni koji su ga godinama vodili.

Parole govore dosta, ali policija očekuje da će demonstranti u policiji reći mnogo više.

Bolje je da ti i crna mačka pređe put nego tenk.

Ovde je đavo uvek dolazio po svoje kada ničega nije bilo.


Нема коментара:

Постави коментар