недеља, 2. август 2015.

MILAN TODOROV: MED, MLEKO, PUDER

Ja sam zbog loših rezultata ponudio ostavku,  ali je ona odbijena. Ponuđen, kao počašćen.

Nismo mi hteli  da se prodamo za tepsiju ribe, ali bio je post.

Čemu četiri S u grbu? Dovoljno je SOS.

Današnji Srbi su vrlo tolerantni. Među njima ima pripadnika raznih nacionalnosti i veroispovesti. 

Tačno je da radimo nepošteno, ali zato kudikamo više od ostalih.

U celom svetu je sreća kad imaš posao, a u Srbiji kad ti daju otpremninu.

Srbi koji su sarađivali sa fašistima  su zapravo bili antifašisti spavači. Sa zadatkom da se probude u današnjem trenutku.

Na proslavama nekih događaja iz skorašnje istorije i Hitler bi omastio brk.

Novi natpis na smetlištu istorije: „Ne bacaj, recikliraj“!

Znamo mi da se treba čuvati danajskih darova, ali nama niko ništa ne donosi nego samo uzimaju.

Ima penzionera koiji duže primaju penziju nego što su radili. Oni su se dvaput otplatili.

Ja sam  čovek od krvi i mesa. Kad dam krv, za ručak dobijem šniclu.

Vladajuću partiju podržava bolja polovina birača.

On nije, kao sva ostala deca, zaplakao kad se rodio. Oglasio se saopštenjem.

Očajno stanje  se već godinama ne popravlja, da ne bismo na brzinu nešto pokvarili.

Međususedski odnosi su nam sve bolji.  Kod braće sada često idemo bez noža.

Srbi su redovne platiše. Uvek plaćaju glavom.

Ako je u alkoholu istina, onda notornu istinu saopštavaju samo notorni alkosi.

Naša politička scena se ukrupnjava. Političari su sve deblji.

Ovde više nikog ne ubija prejaka reč, nego pogrešna.

Demokratija u EU nije ista kao i demokratija u Srbiji. U našoj ima više meda, mleka i pudera.

Нема коментара:

Постави коментар