петак, 26. фебруар 2016.

RATKO DANGUBIĆ: PRAVA MERA








Sasvim je na mestu da vlast nudi milione, kamione i avione, jer bez toga nema za nju provizije.

Niste naučili da obuzdavate ni tokove reka, a hteli biste da kontrolišete tokove novca.

Najbolje je da se vratimo na početak priče, pa neka je svako izmisli za sebe.

Naša zemlja biće svedena na pravu meru tek kad budu mogli da je gurnu pod tepih.

Evropska unija bi trebala da koristi iskustvo  raspada Jugoslavije. To je poglavlje koje bismo mi njoj mogli da otvorimo.

Isto je brojati glasove i brojati novac, ako znaš šta je tu tvoje.

Ja sam za promenu sistema glasanja. Ja bih pošao od toga da je svaka glava prazna glasačka kutija.

Spreman sam da odvajam od usta za kulturu. Na primer, ne moram da perem zube.

Kod nas siromaštvo uzima sve više maha, ali teši nas da se bar neko razmahao.

Kad vidim ko sve ide na molitveni doručak, dođe mi samo da klanjam.

Genije je u meni prestao davno da čuči. Još od kada se posrao.

Sramota me je da primim mito od vas, ali kada biste dali pare meni ja bih ih rado primio od sebe samog.

Nama se smeši diktatura, ali neće dugo da se smeši.

Oni koji žive od sećanja ne mogu da umru od gladi.



Нема коментара:

Постави коментар