петак, 22. април 2016.

MILAN TODOROV: DAN PLANETE ZEMLJE




Danas je Dan planete Zemlje, a posle stiže noć.

Kakva je razlika između partijskog aktiviste i Jehovinog svedoka? Partijski aktivista je video boga.

Nije tačno da sam pretio sudiji. Naprotiv, čak sam mu nudio da bira mito.

Mi nemamo nikakav plan i  toga se striktno pridržavamo.

Nismo poklonici kulta ličnosti. Vođinu sliku držimo na zidu da pokrijemo neke stare fleke.

Aforizam je kreativno izvrtanje smisla reči.

Policijski obruč oko kriminalaca se toliko steže, da je to sad već neraskidiva veza.

Odnosi Srbije i Hrvatske su harmonični. Mi njima uputimo protestnu notu, a oni nam odgovore da         sviramo organu.

Inspektorka je mislila da sa strankom nema prostora za dogovor. Međutim, kad je otvorila          novčanik videla je da prostora još ima.

Izgubio je posao u gradskoj Čistoći, jer ko ne skupi dovoljan broj glasača za partiju ne može ni   otpad da skuplja.

Znam ko sigurno gubi na izborima. Narod.

Ja ne znam nikoga ko će glasati za ove na vlasti. Ali, krhko je ljudsko znanje.

Nikad nismo saginjali glavu. Naprotiv, uvek smo ponosno prihvatali ono što se od nas traži.

Нема коментара:

Постави коментар