четвртак, 18. мај 2017.

MILAN TODOROV: PLOMBA


igrajonline.com
Kod nas plate i penzije rastu kao devojkama sise. Niko ih ne vidi a one rastu.

Vlast nastavlja da popravlja Srbiju. Samo još da se malo jače zašrafi, utegne i zaplombira i biće to – to.

Juče su dvoje penzionera u Novom Sadu skočila sa šestog sprata, što samo govori da vladine ekonomske mere ne ostaju bez rezultata.

U mojoj zgradi žive samo vojni penzioneri. Prava Ćele kula.

Zašto se za neki državni praznik ne izvrši bojevo gađanje, pa kud puklo da puklo?

Ne znamo ništa o palim anđelima. Ovde su oni koji padnu uvek bili đavoli.

Mi svaku stvar nazivamo svojim pravim imenom. Jedino premijera ne zovemo nego se on javi sam.

Oni koji predsedniku viču da je peder su protiv LGBT populacije.

Ne bismo mi bankrotirali nego su nas plaćeni oglasi da odlično poslujemo doveli do toga.

Ja mislim da će od mene nešto biti. U meni se bore budala i genije.






Нема коментара:

Постави коментар