уторак, 13. јун 2017.

MILAN TODOROV: ĆUTI



postavi.net
Ja sam jednom najebao i pokazao sam da umem to da radim. Više ne bih da se dokazujem.

Imam fotografsko pamćenje. Sve slikam, inače ne bih ništa zapamtio.

U Srbiji je retko videti čoveka da se smeje a da nije premijer ili predsednik.

Prijatelji se u muci poznaju. Zato mi danas imamo toliko mnogo prijatelja.

Nama je bolja budućnost samo da ostane ovako.

Aplauz je došao spontano. Iz prvih redova.

Ljubav prema vođi je slepa.

Refinansirao je dug od tristo i dobio još toliko na meraču pritiska.

Liderova harizma je veća od njegove glave.

Video sam zvezdu padalicu. Trenutno je u usponu.

Bilo je lepo na daći. Imalo je i da se pojede i popije

Setio sam se koja reka protiče ispod savskog mosta. Međunarodna!

Ćuti, moglo je da bude i bolje.



Нема коментара:

Постави коментар