среда, 28. јун 2017.

MILAN TODOROV: SLIČICE ZA MOJ ALBUM



poljoinfo.com
Prva premijerka u istoriji Srbije se zove kao Isusova baka. Možda nam to pomogne.

Čuvamo ih kao malo aplauza na dlanu.

Nije on šizofreničar. Njemu je samo ličnost podeljena na tri polovine.

Hrana koja se ne pojede na državnom banketu podeli se posle sirotinji, zato što smo u Srbiji svi isti.

Ništa od Srbije nije na prodaju. Istaknute su cene samo zbog komunalne policije.

So provereno nije zdrava. Kad mi sole mozak, raste mi pritisak.

Skupljam sličice za album Životinjsko carstvo. Menjam majmuna za lava.

Ne verujem da je put do pakla popločan samo dobrim namerama. Neko se i tu ugradio. 100%.

Odlučio sam da više ne psujem. Jebeš mi sve!

Naša država je hrabro propala. Kao muda kroz bokserice.

Kako vas nije sramota da budete stalno normalni?

Нема коментара:

Постави коментар