понедељак, 21. јануар 2019.

MILAN TODOROV: GRESI





izvor. pinterest.com
-Kako volim svoj posao!
-Šta radiš?
-Ništa, ali volim.

Nije tačno da ovo nikud ne vodi. Naprotiv, otišlo je predaleko.

Bilo je to u jednoj zemlji seljaka na brdovitom Balkanu. Stalno su bili na ivici građanskog rata.

Ima dana kada ne znam šta da radim. Svi ostali su istorijski.

Karijerizam je mlađa sestra patriotizma. Mnogo liče, ali je mlađa slađa.

Penzioneri su spasili državu da bi mogli sad da je tuže.

-Šta bi radio da si dobio 5 miliona evra na LOTO-u?
-Odmah se iselio iz Srbije, da me ne ubiju komšije.

Jugoslavija je bila tamnica naroda dok nismo pušteni s lanca.

Svaki četvrti stanovnik Srbije u riziku od siromaštva. Pa... ko ne reskira, taj i ne dobija.

Uspeli smo da izbegnemo krizu srednjih godina. Čim smo se rodili upali smo u krizu.

Seku samo bolesna stabla. Kako se zove ta bolest?

Naši mediji proveravaju informacije koje objavljuju. Tek hiljadu puta ponovljena laž može u vestima da prođe kao istina.

Krhko je ljudsko znanje, pa tako ne znamo ni za sramotu.

Lov na veštice počinje obično kad đavo već dođe po svoje.

I… kao što je moj deda govorio: "Nema boljeg pomagala od debelog štapa".

Ako slučajno umrem tokom operacije, hoću da mi na spomeniku piše: Doktore, vrati pare!

Kad umrem, mislim da ću mnogo nedostajati sebi.

Kad bi me pitali pare ili život, izabrao bih život za sve pare.

Iz gradske biblioteke nikad ne izađem bez knjige, a verujem da ću se jednog lepog dana i učlaniti u nju.

Primetio sam da nam u kuhinju već dugo ne dolaze mravi. Misle da postimo.

Najlakši način da dobijete ono što hoćete je da ništa nećete.

Otkud toliko sirotinje u Srbiji?! Ko to plaća?

-Oče, grešio sam mnogo!
-Kome pričaš?















Нема коментара:

Постави коментар