четвртак, 18. јул 2019.

MILAN TODOROV: DOBA SEBE




pinterest
Odlazili bismo na rečnu plažu uvek u ranim prepodnevnim časovima. Temperatura vode je bila između 22 i 24 Celzijusova stepena. Vodio sam o tome računa prateći evidenciju o vodostanju. Na plaži u to vreme obično nije bilo posetilaca. Samo moja žena i ja. Tu i tamo poneki pospani momak za barskim pultom i neki ribolovac u čamcu u prolazu. U daljini usidreni šlepovi natovareni džinovskim cevima za naftovode. Izgledali su kao velike ćutljive mrlje. Da, bio je tu, na pesku, kraj naših nogu i natruli panj koga je zimski povodanj odnekud naneo na obalu.  Sve vreme smo ulazili u vodu rutinski prolazeći pokraj njega.  Bili su to lepi dani i svaki dan je bio isti. Malo stajati na suncu, poprskati leđa, ruke, noge hladnom vodom radi privikavanja i zatim se baciti u reku. I tako, dok nismo shvatili koliko je potreba za kontrolom ograničila sve naše mogućnosti. Shvatili smo da ne koristimo život da bismo radili stvari zbog kojih smo rođeni. Radimo samo ono što moramo i za šta smo sigurni da nam čini dobro. Bilo je tako potrebno odreći se discipline!
***
Prošlo je dva dana dok sam prišao trulom deblu uz vodu i podigao ga. Začudo, nije bio težak koliko sam očekivao. Otkotrljao sam ga u plićak, ali on je i dalje tamo samo ležao. Zagazio sam u vodu i gurao ga ka dubini reke. Posle par metara odgurnuo sam ga iz sve snage i on je zaplovio.

Нема коментара:

Постави коментар