петак, 2. август 2013.

MILAN TODOROV: DEČIJA USTA

Ja sam najslabiji u školi.
Od mene, više batina dobijaju samo nastavnici.

Na proslavi mog rođendana je bilo toliko lepo,
da je i policijska patrola dva puta navraćala na kolače.

Najlepša devojčica ne živi u mom kraju,
jer sve što je lepo ima svoj kraj.

Slomila si mi srce,
aj’  mi se sa’ potpiši na gips.

Zgodnije su devojčice sa plavim očima.
Možeš da ih nađeš u mraku.

Ne znam šta je starije: Koka kola ili kinder jaje?

Rasturam Rubikovu kocku.
Šrafcigerom!

Brak je kad se dvoje vole,
pa onda ono što bude posle.

Ringa smo vakcinisali protiv besnila a macu nismo,
iako ona uvek prva počinje!

Šminka je čokoladni liker.
Tata kaže da se moja tetka sa njim jednom našminkala.

Kultura je kada te vode u pozorište, muzej i biblioteku,
pa ne smeš da pričaš!

Dali su mi dedino ime.
Greota bi bilo da se baci kad deda umre.

Moji roditelji dele i dobro i zlo.
Seku i mene.

Vojnik je nekad išao u rat,
a sad samo sediš u kući i čekaš rat.

Deca smeća.
To su mali sakupljači sekundarnih sirovina!

Meni je žao gladne dece u Africi.
U Srbiji su  ipak izložena mnogo nižim temperaturama.

Lav je predsednik svih životinja.

Moj tata je u horoskopu Lav pivo.

Pre sam imao dve, a sad imam tri godine.
Stižu godine!

Ne volim da skačem u dalj.
Mnogo mi je daleko.

Dečji dodatak je kad dobiješ brata.


Нема коментара:

Постави коментар