уторак, 3. септембар 2013.

MILAN TODOROV: MEŠANO MESO

Jesi čitao Sumnjivo lice?
Ma šta čitao, hapsio...

Informativni razgovor  je bio potpuno demokratski. Sve sam rekao inspektoru u oči.

Neznani junak je iz opravdanih razloga želeo da ostane anoniman. Zna on Srbiju!

Ovog trenutka ne znam koju fakultetsku diplomu bih kupio. To zahteva ozbiljnu studiju.

Da li sam ja normalan? To je pitanje koje se danas nameće svakom  normalnom čoveku.

Kod nas je noćni život sve bogatiji, jer je ovde sve veći mrak.

Neću više ići kod komšije u štalu. Kad me je krava ugledala kao da se obradovala....

Mozak mi strašno brzo radi. Mnogo puta je brži od pameti.

Mešano meso na srpski način: pragnje.

Dan koji prođe bez osmeha je izgubljen dan. Kao da si ceo dan gledao prenos skupštinskog zasedanja.

Нема коментара:

Постави коментар