уторак, 17. септембар 2013.

ZORAN T. POPOVIĆ. KAKO SAM POČEO DA PIŠEM

Covek je nase najvece bogatstvo. Zato se svaki nas politicar trudi da ima
sto vise svojih ljudi!


Na slici sam ispao prilicno lose, jer je fotograf ocigledno bio amater!

Prodao sam veru za veceru. Mogu vam reci da cevapi nisu bili nikakvi!

Jedan prijatelj mi je rekao da sam pametniji kad cutim. I od onda sam poceo
da pisem!

Sta reci posle mene. Sve ce suplje da odjekne!

Idem u poslasticarnicu da se alkoholisem. Jescu rum tortu!

Sta ti je posten covek! Cim je ukrao prvih milion dolara, poceo je da se
bavi humanitarnim radom!

Genocida nad Srbima ne bi bilo, da su oni sve druge istrebili na vreme!

Alkohol lose utice na moju zenu.Kad god se ja napijem, ona padne u
delirijum!

Ja sam natprosecno inteligentan. Tako su mi rekli u MENZI!!



Нема коментара:

Постави коментар