четвртак, 31. јул 2014.

RADE JOVANOVIĆ: GUČA

Iznenadio me je poštar kad mi je doneo penziju. Nisam imao pri ruci pištolj!

Kosovo je i dalje srce Srbije. Svi ostali organi su koalicioni!

Nama Srbima nije prvi put da propadamo. Ko zma, zna!

Turci su nam bili najveći prijatelji. Čitavih pet vekova nisu nam dali da vladamo!

Otkako na vlasti imamo papagaje, teško da šta možemo ubaciti u kljun!

Predsednik Srbije se svim srodstvima bori protiv nepotizma!

Ne znam da li su nam političari nevini ili ne. Još nisu imenovane sudije!

Aktuelna klima u srpskoj administraciji trenutno miriše na Kafku!

Šiptari još uvek koriste preživele parole. Najčešće onu: Slobo-slobodo!

Nisu srpska tragedija bedne plate i penzije. Većina nas umire gladna istine!

Englezi i mi najviše razgovaramo o vremenu. Nažalost, mi o prošlom!

Mi smo žrtva lepog ponašanja. Godinama kucamo na otvorena vrata!

Danas se u Srbiji, srećom, ne traže dugo krivci. Izaberu se!

Ne verujemo da ste krivi. Nemate nijedan orden ni odlikovanje!

Policija u Srbiji ima nesporazuma sa kriminalcima. Tako je to kad se radi na reč!

Išli bi Srbi više na rad u inostranstvo. Ali ne znaju da li se tamo priznaje  članska knjižica SNS!

Mene nijedan program vlade ne može oduševiti. Ja trim i ćutim!

U Guču dolazi redovno pola miliona Srba. Gotovo toliko kao na redovan posao!

Нема коментара:

Постави коментар