четвртак, 23. октобар 2014.

ZORAN T. POPOVIĆ: BEZ CIGANA NEMA PESME

Nikad nije bilo gore nego danas, ali sutra je novi dan!

Svi smo spremni da umremo od gladi, da bismo sačuvali državu.

Ja se uopšte ne nerviram. Moj psihijatar je plaćen za to!

U Srbiji je sve trulo. Zaboravite Dansku!

Ispustio je svoju plemenitu dušu i otišao u pakao.

Dante je bio vizionar. Pisao  je o paklu, kad  današnja Srbija nije ni postojala!

Džeparoš je bio diskretan. Nisam ni osetio kad mi je izvadio novčanik.

Bio sam u književnom žiriju za izbor romana godine. Glasao sam za kandidatkinu broj pet,  jer je imala najveće grudi.

Bili smo svedoci neviđene izborne krađe.

Bez cigana nema pesme, a bez Srba epske kukumavke.

On je izuzetno potentan. Može svakog da sjebe.

Izvršena je reforma policije. Produžen je pendrek.

Нема коментара:

Постави коментар