петак, 31. јул 2015.

AFORIZMI U DANAŠNJOJ BEOGRADSKOJ "POLITICI" (2)



Милан Тодоров

Афоризми

*Док Србија не стане на своје ноге, сви ће да оду.

*Ми тврдимо да Србија није на продају, а муштерија да јесте. Муштерија је увек у праву.

*Није нам криво што власници страних фирми беже из Србије без збогом, него што ни сарму нису пробали.

*Монтирали смо еркондишне на средњовековном манастиру. И сад се пред њим крсти више посетилаца.

*Код нас су на власти јапијевци. Ја па ја!

*Чињеница да нам је Бог окренуо леђа, само показује да и он има поверења у нас.

*Нашим политичарима много тога фали, али се не може рећи да им било шта недостаје.

*Паметнији си кад ћутиш. А и перспективнији.

*У Јапану сомови предсказују земљотресе, а и код нас обављају значајне функције.

*За лекаре специјалисте овде нема места. Овој држави су потребни само специјалци!

*У листу нематеријаних добара светске баштине ускоро ће цела Србија.

*Сизиф је први пример измишљеног радног места.

*Не зна се да ли сит гладном не верује или гладан не верује ситом. Према томе, наш највећи проблем је поверење.

*План владе да живимо боље је службена тајна. Да не би изазвао панику међу грађанима.

*Закопали смо ранохришћанску базилику, јер смо ми стари хришћани.

*Оно што смо ми у својим најбољим тренуцима у стању да направимо, други народи не би могли ни у лудилу.

*И затвор је пословни простор. Ако се постигне одговарајућа концентрација тајкуна.

*Сваку машину пре рада ваља подмазати. Нарочито гласачку!

*Није тачно да нам се војска смањила. Сад смо сви војници својих партија!

*Сви који доносе клицу промене биће третирани као клицоноше.

*Информација никад не касни, ако новинар пише о бољем сутра.

*Све срећне породице личе једне на другу, јер сви раде у јавним предузећима.

*Ако се у перспективи све смањује, Србија има перспективу.

*Било где да човек оде, налети на неког Србина. И тај је крив за судар.

*Кад нам из света пошаљу поруку охрабрења, ми се смрзнемо.

*Људи постају стари када престану да иду у куповину. То значи да ће моја жена вечно остати млада.

*Наш народ живи далеко испод својих могућности, али то није његов крајњи домет.

*Ако у мени чучи геније, значи да сам ја већи од њега.

Милан Тодоров
објављено: 31.07.2015.
  

inShare

Нема коментара:

Постави коментар