четвртак, 30. јул 2015.

MILAN TODOROV: VOZ

Redar je ispisao kaznu zelenoj gradskoj površini. Bila je nepropisno parkirana ispod službenog automobila.

Ambasadori stranih zemalja pri predaji akreditiva drže trominutni govor. Toliko  je dovoljno da domaćinu izdiktiraju zadatke.

Maketu Beograda na vodi smo napravili sami, ali u njenoj realizaciji će morati da nam pomažu  i deca.

Sanjao sam nešto ružno. Međutim, kad sam otvorio oči, shvatio sam da mi je bolje da spavam.

Cena hleba ostaje ista. Za one koji imaju para.

Rusi i Srbi su braća. Samo, Rusi su trenutno veća braća.

Mi smo sve radili po zakonu. Ali, ko se još radom obogatio?!

Državne igre na sreću su uzbudljive. Nikad se ne zna kad će izvlačenje biti regularno.

Ostavku je podneo iz moralnih razloga. Ne bi, da nije morao!

Prilikom presipanja iz šupljeg u prazno došlo je do prolivanja određene količine i tako je nastao manjak u kasi.

Nas nije imao samo onaj ko je žurio na voz. A poznato je da veliki državnici ne putuju vozom.


Нема коментара:

Постави коментар