недеља, 6. септембар 2015.

MILAN TODOROV: DA SMO RANIJE IMALI OVAKVU PERSPEKTIVU, GDE BI NAM BIO KRAJ


Građani ne veruju da sada žive bolje. Ali, već sledeće godine će verovati da su ove godine živeli bolje.

Obećao nam je od reči do reči isto što i prošle godine, jer ga pamćenje odlično služi.

Mi ne možemo sprečiti da hrvatski kardinal postane svetac. Mi čak ni našim političarima to ne možemo da zabranimo.

Ovo je brdoviti Balkan. Više bismo dobili da zemlju prodajemo na kilo nego na metar.

Sizif je dokaz da se trud uvek isplati. Ušao je u legendu.

Mnogi ministri ne primaju platu za svoj rad. Ali, koliko rade i to je mnogo.

Ja i ne razmišljam o izborima, sve dok mi ne kažu za koga sam glasao.

Neću se ponovo kandidovati za predsednika. Ima dosta mlađih koji lakše mogu da ponesu teret neodgovornosti.

Smanjili smo državu, da oni koji su se borili za veliku Srbiju nemaju više gde da se kriju.

Nezadovoljstvo je dopušteno  i poželjno ga je iznositi. I to što dalje od Srbije.



Нема коментара:

Постави коментар