среда, 9. децембар 2015.

ZORAN T. POPOVIĆ: REŽIM RADA

I u Titovo vreme diploma je bila na ceni, ali je mnogo manje koštala. 

Napravio sam jednu veliku grešku u životu. Umesto da kapital stvaram, ja sam ga čitao.

Sve ide po redu. Prvo smo izgradili podzemlje, a onda ćemo metro.

Kad su videli da u narodu postoji ogromna energija, počeli su da mu isključuju struju.

Po ceo dan spava. Takav je njegov režim rada.

Nisam hteo sa ostalima da skočim u provaliju. Ja sam opozicija.

Prednost višepartijskog sistema, je u tome što svako sebi bira svog političkog komesara.

Najkvalitetniji deo naroda je razdragana masa.

Žena me guši. Traži da joj kupim zlatnu ogrlicu.

Broj žrtava nije konačan, jer su neka tela sahranjena u više grobnica.

Pokojniku svaka čast. Daća je bilo dobro organizovana i odlično posećena.

Osuđen je bez dokaza, što ne ometa izvršenje smrtne kazne. Za pošteno suđenje uvek ima vremena.


Нема коментара:

Постави коментар