петак, 15. јул 2016.

ALEKSANDAR BALJAK: PRAVILA

*
Srbija čvrsto stoji na evropskom putu. I tu nema mrdanja!

Izabrali smo slepog vođu, pa sad neka on vidi šta će sa nama.

Mi našeg vođu u svemu podržavamo. On nije sam!

U toku brojanja glasova naši politički protivnici su počeli naglo da gube poverenje naroda. To je izbornoj komisiji znatno olakšalo posao.

Ako su Sjedinjene Američke Države međunarodna zajednica, onda je to udruženi zločinački poduhvat.

Mi smo im kamen u cipeli. Ne mogu oni toliko da nas gaze koliko mi možemo da ih žuljamo.

Danas ima ljudi koji su spremni da ubiju za sto dinara, a nekad je plaćeni ubica bio gospodin čovek.

To su ljudi od reči. Ostvarili su sve svoje pretnje.

Zločinac je znatno pre žrtve došao na mesto zločina. Istraga će pokazati da li žrtva ima opravdanje za toliko kašnjenje.

Nije lako pronaći begunca koji se uvek nalazi samo na jednom mestu. To je isto kao da tražite iglu u plastu sena.

Specijalnog gosta večeri ne treba posebno predstavljati jer nosi fantomku na glavi.

Najstarije ruševine su ujedno i najvrednije. Zato odmah treba rušiti.

Mi upropastimo sve čega se dohvatimo. Mnogo smo jaki.

Što mrak više guta, to je noć tamnija.

Naša policija nije rasvetlila nijedan slučaj ubistva poznatih ličnosti, ali je na najboljem putu da otkrije gde zeka pije vodu.

Kod nas takvi kao vi po pravilu loše prolaze. A mi ne možemo samo zbog vas da menjamo pravila.

Ako smatrate da naše sumnje nisu osnovane, nema problema, osnovaćemo druge!

Islednikova misao je imala pokretačku snagu. Uhapšenik je leteo s jednog na drugi kraj prostorije.

Islednik i osumnjičeni su brzo našli zajednički jezik. Islednik je urlao od besa, a osumnjičeni od bola.

Sad si našao da zapomažeš kad sav pošten svet spava!?

Iz islednikove sobe više ne dolaze krici. To znači da su sagovornici prešli na vedrije teme.

Bio je faca dok nije otišao na informativni razgovor.

Нема коментара:

Постави коментар