четвртак, 21. јул 2016.

ALEKSANDAR BALJAK: VREME SMRTI JE LOŠ TAJMING



Posle međusobnog istrebljenja, balkanski ratovi su ušli u mirniju fazu.

 Prognanicima je sve oduzeto. Zauzvrat, dobili su vetar u leđa.

 Ne zna se ko je iz snajpera gađao civile iako su se svi upisali u listu strelaca.

 Ukusi su različiti. Kad je utisak dobar, dojam je loš. I obrnuto.

 Srbi su i s jedne i s druge strane divlje reke. Drina je kriva jer je morala da se sklanja čas levo čas desno.

 Srbi na okup! Svi na miting i kontramiting!

 Ako postoji Srbin koji tvrdi da se više od mene zalaže za srpsku slogu, neka mi izađe na crtu!

 Na trgu se okupio samo jedan demonstrant, ali budnom oku policije nije promaklo da je taj došao sa svih strana.

 Zašto goli i bosi ponovo izlaze na ulicu? Šta oni imaju novo da pokažu?

 Najviše mrtvih pisaca ima među živim autorima, a najviše živih među mrtvima.

 Kosovo je Srbija! Ostalo prema dogovoru.

 Naš brod tone zato što ima najveću nosivost.

 Gledam samo premijere. Oni su za posmatranje.

 Promene na čelu su očigledne. Nije to više onaj čovek.

 Odgovor na jedno novinarsko pitanje: „Iz koje ste vi redakcije?“

 Naša stranka je već u prvim jutarnjim satima ostvarila takvu prednost da na mnogim biračkim mestima glasanje nije moralo ni da se sprovede do kraja.

 Kod nas nema cenzure. U našim medijima sve može da bude istina.

 Novinari zamajavaju policiju pitanjima o nerešenim ubistvima i tako ometaju istragu.

 Oni koji beže od zakona otišli su predaleko, iz čega se vidi koliko su naši organi gonjenja efikasni.

 Kod nas nema organizovanog kriminala. Ovde svako krade za svoj groš.

 Presipamo iz šupljeg u prazno. Ima se – može se!

 Kod nas je školstvo besplatno. Džaba smo se školovali.

 Najteže je pisati izabrana dela. Hoće ruka da zadrhti.

 Interesantan sam znati zašto vam je moja knjiga dosadna.

 Napisao sam jedan feministički aforizam. Imam i ja trenutke slabosti.

 Poraz je po definiciji velika sportska nepravda.

 Ne mogu da budem to što jesam jer to ne bi ličilo na mene.

 Prekinuo sam mudro ćutanje po cenu da ostanem nedorečen.

Нема коментара:

Постави коментар