недеља, 18. септембар 2016.

MILAN TODOROV: NAPREDAK

U Vojvodini svakih devetnaest sati neko izvrši samoubistvo. Zbog toga je najbolje u to vreme biti na večernjoj liturgiji.

Da je reka ranije presušila most bi odavno bio završen.

Pišem aforizme. Ja ne mogu više.

Mi istoriju više nećemo pisati krvlju. Postoji računar.
  
I  moj otac je na službenom putu. Umro je za otadžbinu.

Umro je Staljin, umro je Čerčil, umro je Tito. Ali niko ne zna kad će umreti i naša poslednja istorijska ličnost.

Policija svaki dan zapleni toliko droge, koliko ni najrevnosniji čitaoci novina ne mogu da popuše.

Neko  vreme sam se bavio politikom, a onda sam prestao da pijem, pušim, kockam  i da se kurvam.

Sve je već rečeno, ali toliko toga ima da se prećuti.

Naše je onoliko koliko damo drugom. E, tu smo se obogatili!

Нема коментара:

Постави коментар