недеља, 18. септембар 2016.

ZORAN T. POPOVIĆ: PROBLEMI


Zamislite, još ima ljudi koji daju mito. Pitam se odakle im pare?

Političar u potpunosti razume probleme običnog malog čoveka, jer mu ih je on i stvorio.

Ja sam jedan od retkih koji misle da naši političari imaju dušu, i često se pitam gde će im duša?

Sinoć kad je pao mrak, neki su krenuli da se bogate preko noći.
  
Odustao je od samoubistva skokom u bunar, jer je čuo da je voda u njemu zagađena.

Nas je izginulo mnogo više nego neprijatelja, jer smo mi hrabriji.
  
Po starom srpskom običaju domaćin nas je dočekao hlebom i solju. A kad smo ožedneli, dobili smo i vodu.

Moja porodica ima pedigre zahvaljujući našem rasnom nemačkom ovčaru, koji je već triput CAC.
  
Trpeza je bila izuzetno bogata. Domaćini su nas poslužili  lozom, šljivom, a bilo je i piva i drugih đakonija.

I za posao dželata treba da imaš odgovarajuću stručnu spremu i radno iskustvo, ali ne moraš da ideš u školu ako si prirodno nadaren.

Moja porodica ima pedigre zahvaljujući tome što je moj deda seksualno opštio sa dadiljom grofice Fon Minhauzen. Zato i nosimo špicname Minhauzenovi.                                      

Нема коментара:

Постави коментар