понедељак, 5. септембар 2016.

VLADIMIR DRAMIĆANIN: HAOS





Šta ti je seljački mentalitet! Isprebija komšiju iz solitera a da mu ni dobar dan nije rekao.

Nisu nam potrebni oni koji su uz nas samo kad smo na vlasti. Potrebni su nam ljudi koji će biti uz nas i za dvadeset, trideset godina.

U poslednjih sto godina se ništa nije promenilo, a ako i ubuduće život u Srbiji bude jedno obično sranje, ja ću postati pisac za sva vremena.

Mi nismo civilizacijski zaostali, nego još uvek živimo u prošlosti.

Prošao sam ceo svet I mogu vam reći da od nas većih budala nema.

Ne vidim sebe ovde. Uvek imam pozitivan pristup životu.

Ovo jeste put koji nikud ne vodi, ali ako slučajno zalutamo mi imamo i plan B. Nema vraćanja na staro!

Mi smo najkreativniji narod na Balkanu. Mi stvaramo haos.

Нема коментара:

Постави коментар