уторак, 31. октобар 2017.

REČENICE KOJE VOLIM (58)



„Kako godine prolaze, sve više shvatam da su ti bolni ožiljci u neku ruku neophodni za život. Ako razmislite, videćete da čovek uspeva da se izdigne i ostvari kao autonomno biće upravo time što se razlikuje od drugih. Ako govorim o sebi, ja umem da pišem romane. Uspevam da pišem svoje priče upravo zato što u jednom prizoru uočavam pojave drugačije nego drugi, što osećam ono što ne osećaju drugi i što biram reči koje ne biraju drugi. A onda se rađa izvanredna situacija da nemali broj ljudi to uzme u ruke i pročita. Ja sam ja, a ne neko drugi, i to je moje značajno preimućstvo. Rane na duši su uobičajena cena koju čovek mora da plati za svoju autonomiju pred svetom.“


Haruki Murakami: „O čemu govorim kad govorim o trčanju“.

Нема коментара:

Постави коментар