петак, 6. април 2018.

MILAN TODOROV: NORMALNOST





Svaki dolazak turista u Srbiju je last minut ponuda. Dođite dok još postojimo.

izvor: Herr Otto Flick, Novi Sad, ul. Laze Telečkog
Primetio sam ja da mi je lopov zavukao ruku u džep, ali sam mislio da je to još jedna od uobičajenih mera vlade za poboljšanje mog standarda.

Narod je usavršio post. Odriče se masnih jela i loših misli o vlasti.

Lako je biti čovek pre svega, ali teško posle svega.

Pitanje da li si ti normalan, grubo zadire u sferu moje privatnosti.

Naša epska poezija se deli na kosovski ciklus i postkosovski cirkus.

Svi koji misle da je Srbiji lako da sedi na dve stolice grdno se varaju. Nama su jaja stalno u procepu.

Prinuđeni smo da pišemo aforizme, pošto srpski kao mali jezik nije podesan za veće forme.

Нема коментара:

Постави коментар