уторак, 6. август 2019.

MILAN TODOROV: TRENUCI (1)





crtež M.Todorov
Ne vredi zabadati glavu u pesak. Dupe se tad namesti u još bolji položaj.

Ako je smrt večno lovište, onda tamo ne vredi ići jer je sve već izlovljeno.

Bože, da me nisu zamenili u ludnici!?

Za nas starije rok trajanje prehrambenih proizvoda bi mogao da bude duži.

Teže mi je da operem kola iznutra nego spolja. Božeprosti kao da perem dušu.

Vidim u čituljama počeli da umiru oni što su išli sa mnom u osnovnu školu. Bio sam u pravu što sam se dernjao kad su me odveli prvi put u nju.

Meni kad krene loše, onda ne znam kad je počelo.

- Kad bismo mogli da se vidimo?
-Ma nema problema, samo...
-Onda, ništa.

Mislim da je još rano da svodim račun, ali po inventarima u prethodnih 20 godina već sad vidim da sam na gubitku.

-100 za jednog!
-Je l može manje?
-Ne može.
-A kod Kineza može...
-E pa neka vas onda okupiraju Kinezi pa nek oni streljaju manje.

Ako hoćeš da nekog zaboraviš, primeni terapiju koja je opisana u knjizi "Blokiran mozak." Ja ne želim nikog da zaboravim. Pamtiću ih dok sam živ.

Talenat je kao keš novac. Ili ga imaš ili ga nemaš.

Izgleda da naš pas kradom piše knjigu. Mislim da je radni naslov "Kako diskretno uništiti stan".





Нема коментара:

Постави коментар