недеља, 22. септембар 2019.

MILAN TODOROV: DEVET SVEŽIH JAJA









pinterest
-Kad su počeli vaši problemi sa alkoholom?
-Kad sam ga ostavio. Stalno je insistirao da se vidimo makar na jedno piće.

Sudeći prema tendenciji vodostaja, neće vas oprati n Dunav ni Sava.

"Sto ne želis sebi, ne želi ni drugima."
Ali, kako to izvesti kad mi želimo za sebe sve?


Poraz je prilika da sledeći put budeš bolji, a mi smo sve bolji.

Da li neko u Srbiji gaji muve Ce-ce? Ovih noći bi mi baš trebalo par komada.

Tačno je da stara ljubav nema zaborava, ali da me sad pitate koja je to ljubav ne bih mogao iz prve da se setim.

Nemam svoje mišljenje i rado ću ga podeliti sa vama.

Najvažnije je da čovek zaboravi sve ružne stvari koje su mu se desile". O.K. Ali čega ćemo se u tom slučaju uopšte sećati?

Narodu nedostaje faktički sve što ima statistički.

Nije dovoljno voleti sve što vole mladi. Potrebno  je voleti više.

Kad bih ja živeo svoje snove bojim se da jutro ne bih dočekao.

Imam naočari za čitanje i za daljinu, a za blizinu su mi dovoljne ruke.

Prošao je pun Mesec tako da ću noćas ponovo moći da dreždim budan isključivo zbog svojih problema a ne zbog njega.

Mogu ukusi da se razlikuju koliko hoćete, ali govno ostaje govno.

Ako će lepota spasti svet, ja tu nemam šta da tražim.

Neki tvrde da život počinje posle pedesete, ali ja mislim da je za zagrobni život to malo rano.

Neki put sve uradiš kako treba i ispadne loše. Drugi put radiš baš kako ne treba i opet ispadne loše.

Nekad su za ideale ginule budale, ali smo i njih uspeli da sačuvamo. Uništili smo sve ideale.

I homoseksualci mogu da budu pederi.

Ne smeta mi što uvek imam neparan broj čarapa u ormaru, ali me nervira što ne znam da li je to višak ili manjak.

Ako ovakve viršle kakve sam večeras jeo daju bolesnicima u bolnicama, onda su našli dobru eutanaziju.

Danas sam u megamarketu kupio kutiju sa 10 svežih jaja. Kad sam stigao kući i žena otvorila kutiju, ispostavilo se da u njoj ima samo 9 jaja. Neko je jedno ukrao. Pomislih, jedno jaje snagu daje. Ta osoba će sad nastaviti da krade više i uspešnije.





Нема коментара:

Постави коментар