петак, 13. септембар 2019.

MILAN TODOROV: PSI I MI





Psi oko kioska sa brzom hranom su signal da tu ne bi trebalo kupovati.

Koliko dana posle letovanja je obavezno da se nosi so na koži?

Razlika između opasnih i bezopasnih ludaka je samo u veličini položaja na kome su.

Pametan piše, a budala pamti istoriju.

Pravo pitanje je da li u svemiru postoje inteligentna bića pored nas neinteligentih?

Moja kriza srednjih godina traje već 25 godina.

Odlučio sam da više ne radim ništa što stvara stres, ali dok vam objasnim kako sam to zamislio izgoreće mi hleb u tostu a i neko mi zvoni.

Komšija ove godine odlučio da ne ide na letovanje nego da za te pare prezida odžak, kupi malo nove garderobe, napravi roštilje i pije... Nepodnošljiva lakoća života uglavnom tako počinje.

Za ljude u najboljim godinama ne postoji bolja budućnost.

Ovde se uspeh ne prašta. Odmah moraš da se slikaš sa predsednikom.

Da je živa moja majka bi na vest o zabrani plastičnih kesa sve kese spakovala u jednu i ostavila zlu ne trebalo.

Molim direktora banke iz Gane koji me danima saleće u elektronskoj pošti nudeći mi da iza pokojnog teče nasledim 9 miliona dolara da za te pare kupi flašu vinjaka i počasti komšije teči za dušu.

Nisam dovoljno bogat da bih kupovao jeftine stvari. Moraće još malo da pojeftine.

Ne svađajte se sa prvim komšijom. Nikad ne znate kad će vam zatrebati za svedoka u sporu sa drugim komšijom.

-Život je pun iznenađenja.
-Znao sam!

Danas mi Kinez na biciklu presekao put ponašajući se na zebri kao pešak. Znao sam da ćemo i njih da pokvarimo, ali nisam verovao da će taj proces biti ovoliko brz.

Ne znam koliko ima odavde do večnosti. Nisam odavde.

Kod nas "Dogovorićemo se" znači "Iskreno se nadam da ću te već nekako zajebati samo zasad još ne znam kako".

Dok smo vodili sudija uopšte nije bio peder, ali kako je utakmica odmicala a mi počeli da primamo golove s tim čovekom se iznenada  nešto ozbiljno desilo.

Ne sviđa mi se što se vojska toliko naoružava. Mogla bi nekom  i oko iskopati.

Ja sam sad već zreo čovek i sad za mene radi moje iskustvo. Pipa u mraku.

Ono što te ne ubije posle primaš sa crvenim tepihom.

Nema kod nas sitnih svetaca.

Verujem da su svi kvizovi na TV namešteni. Da imamo toliko pametnih ljudi ne bismo živeli ovako.

Jeste sigurni da život nije bajka? Tu je car, dvorska luda, dvorjani, paževi, princeze, aždaje, vukovi itd.

Kralj mesa, kralj ulja, kralj šećera, kralj bakra... Nešto mnogo kraljeva za republiku.

Ne znam čega se pametan stidi jer je teško biti pametan u ovakvim okolnostima.

Kad me neko zamoli da ga pustim u auto kolonu preko reda, obavezno to učinim. Ali kad me ne zamoli, on se ubaci na silu.

Primetio sam da je trosed nameštaj baš za jednu osobu.

-Da li možeš ni od čega da napraviš aforizam?
-O, pa ovo što nam se kao dešava mi je zlatni rudnik...

Napisao sam na papiriću spisak obaveza za sutra. Prva stavka: zajebi spisak ako možeš.

Šta bih radio kad bih se ponovo rodio? Ja mislim da bih zaplakao.


Nema više Uzmi ili ostavi. Sad je Ostavi da uzmem.

U slovenačkim nadleštvima propisi dopuštaju činovnicima da rade u papučama i patofnama. Mogu da zamislim kako bi se tek naši razgaćili da propis zaživi u Srbiji.

Ima mnogo ljudi koji ne razumeju šta hoću da kažem. Znači, nisam usamljen u tom slučaju.

Brak je tek kad zajedno pojedete džak soli pa obolite od visokog pritiska.

Što sam stariji trag kočenja je sve duži.

Na pitanje kako si ovih dana odgovaram da se osećam kao da sam pravio inventar u kineskoj radnji.

Lošim ljudima ne idem na sahranu. Ne može neko da bude dobar čovek samo zato što je umro.

Ne pamtim imena, ali likove što ne pamtim!

Pišite o svojim mukama, tako će biti lakše svima drugima.

Kad primetim kod sebe nešto loše onda je to genetika, a kad  je nešto dobro lično sam zaslužan.

Trošimo vreme na gluposti a mogli bismo toliko važnijih stvari da upropastimo.

Meni je bolje bilo pre rata, a sad ne znam ni ko me je ubio.

Podguzne muve s pravom protestuju. Čemu te diskriminacije po osnovu položaja govneta?

Čovek mora stalno da obuzdava grešne misli, jer ko bi sve njih sproveo u delo.


Čovek mora stalno da obuzdava grešne misli, jer ko bi sve njih sproveo u delo.

Da li čuvate u ormaru stvari koje vam nikada više nećete biti potrebni? Ne, samo par kostura.

Bilo je lepo u vreme kad su poštanski sandučići bili puni toplih ljudskih pisama, pa jedno drugom ubacimo pikavac u sanduče.


Nemilosrdan sam. Čim primetim da kod mene nešto nije u redu ja se potrudim da to nađem i kod drugih.

Uzeo sam da ponovo čitam Rat i mir, ali sam odustao posle 140 karaktera.




   
crtež: autor

Нема коментара:

Постави коментар