петак, 13. август 2021.

MILAN TODOROV: GALEBOVI

 


Da imamo atomsku bombu mi ne bismo smeli nikome od ovih da poverimo koferče za nuklearni napad.

 

Ima ovde mnogo pametnih ljudi ali još je više onih najpametnijih.

 

Ali Baba je imao četrdeset razbojnika. Koji amater!

 

Ne dolazi đavo po svoje, nego po naše.

 

Ja ništa ne razumem. Svake godine se više ljudi doseli u grad nego što se odseli a broj budala uvek isti.

 

Čuvajte uputstva za lekove koje pijete. Ako umrete, možete da ih tužite.

 

Sreća je u malim stvarima. Recimo u demokratiji kod nas.

 

Život je neuspešan pokušaj samoubistva.

 

Za razliku od Hamleta koji se pravio lud, naš kraljević se pravi pametan.

 

Danas ima ljudi koji bi se odrekli večere radi vere.

 

Svi smo mi na granici ludila, ali nismo na istoj strani.

 

Bože pravde! Pa da...mi pravdu možemo očekivati samo od boga.

 

 

-Sutra je novi dan.

-Misliš?

 

Za petak, 13. avgusta najavljen smak sveta a mi taman postali najbolja ekonomija na svetu. Nikad dva dobra ne idu zajedno.

 

Ako je sve u glavi, onda mi nemamo ništa.

 

Svako doba života nosi neke prednosti. Na primer, doba preko šezdeset ima prednost prilikom otezanja papaka.

 

Raspisali anketu šta fali vašem gradu. Smatram da osim sredine i krajeva ne fali ništa.

 

Kadija te tuži, kadija ti sudi a da stvar bude lepša - ti si taj kadija.

 

Bilo je to u zemlji seljaka na brdovitom Balkanu. Opet ti Nemci!

 

 

-Pronađeni ostaci života na ovim prostorima.

-Kad?

-Danas.

 

Predsednik stavio glavu u torbu i vodi nas.

 

 

-Kako se zoveš?

-Izvini, ne smem da odam nijedno ime.

 

Ako se nađete u banci usred pljačke, ne paničite Uzmite novac i zbrišite.

 

Izgleda da smo prilikom velike seobe naroda nešto zabrljali. Ovde je trebalo da se nasele Norvežani ili Nemci pa da sve bude u redu.

 

Predsednik doneo odluku da raspusti vladu. Slavlje građana na ulicama. Ali, u Tunisu.

 

Ovo je država svih građana u kojoj možeš samo na sebe da se osloniš.

 

Izvinite gde je ludnica?

Gde god da krenete,  nećete pogrešiti.

 

Jedan kontejner za plastiku, drugi za hartiju, treći za partiju.

 

Moram na lekarski pregled da bih obnovio vozačku. Pregled podrazumeva i psihijatra. Da sam se kandidovao za neku državnu funkciju prošao bih bez svega toga.

 

U javnom sektoru se zapošljavaju samo oni koji vladajućoj partiji donesu 50 sigurnih glasova. Pojma nemam kako to uspevaju. Moj glas nije siguran ni kad razgovaram sam sa sobom.

 

Dobro je da Srbija nema vulkan. Kako nas je krenula ekonomija i on bi proradio.

 

Sklonite konje ispred Skupštine. Loša je reklama.

 

Ne znam šta o svemu misli zvanični Beograd, ali nezvanični pizdi.

 

Kažu da si umislio da si Napoleon. Pusti. Najvažnije je kako se ti osećaš.

 

Kako god se okrenuo dupe ti je pozadi a vođa na čelu.

 

Prosečan IQ u Srbiji je 89. Ali nema veze. Ima ko da misli umesto nas.

 

Sprovode anketu u kom delu Novog Sada se najbolje živi. Pa ...na beogradskom Dedinju.

 

Da nije obavezna osmoljetka polovina naciona ne bi ni nju završila.

 

Ne znam što se bore misli moje. Ja o tome nemam mišljenje.

 

Šta se dešava kada se ništa ne dešava?

 

Mole se svi koji su mi zabili nož u leđa da pokupe svoj escajg. Za svečane prilike.

 

Da možemo da kažemo da smo srećni, mi bismo bili presrećni.

 

Sa današnjim platama ne može da se živi, ali se živi mnogo bolje nego pre.

 

Nas ni Turci nisu mogli da trpe duže od 500 godina.

 

Nekad smo imali lekare bez granica a sad pacijente.

 

Svi dobri majstori otišli iz Srbije. Tako nam i treba kad smo stalno vikali: Majstore, otvori ima izlaz!

 

Posmatram galebove nad Dunavom kod Novog Sada. Toliko su elegantni a jedu govna kod kanalizacije. Ko njih tera?

 

 

 

 

Нема коментара:

Постави коментар