уторак, 25. новембар 2014.

NINUS NESTOROVIĆ: POŠTENE ŽENE

Svinja je ovci na trpezi nelojalna konkurencija.

Napravili smo sistem vrednosti u kojem je narod ispred vođe. On je broj jedan, a mi smo nula!

 Ne tražite od našeg ministra da vam odmah kaže koliko su dva i dva. Tek je doktorirao.

Sprečili smo naše anđele da odu odavde. Odsekli smo im krila.

Diktatorovoj deci slobodno možeš da psuješ majku. Samo im oca ne diraj!

Čudi me da zakon ulice nije podnet Skupštini na usvajanje, jer to je za sada jedini zakon koji se ovde poštuje!

Dragi ministre, nećemo dozvoliti da nas zavara vaš koeficijent inteligencije. Iako je manji od 80, mi znamo da ste vi mudar i pametan čovek!

Mene niko ne može da kupi. Ja sam besplatan primerak.

Pijemo rakiju. Sebi za dušu.

Nažalost, ovde se češće prave filmovi, nego vesti prema istinitim događajima!

Srbiju više niko ne sme da deli. Cela je njegova!

U našem kupleraju ne mogu da rade kurve. Samo poštene žene.

Njen otac mi je pre nekoliko godina rekao da mogu da je uzmem ili da je ostavim, i ja sam ga poslušao. Uradio sam i jedno i drugo!





Нема коментара:

Постави коментар